ابراهیمی آتانی, ز. (1397). کتاب مدیریت شبکههای اینترنتی در دانشگاهها، انتشارات پشتیبان.
آذری, غ., & امیدوار, ت. (1391). بررسی نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر سرمایه اجتماعی. فصلنامه فرهنگ ارتباطات، 2(6)، 181-209.
اعتمادی, گ., & تاج زاده نمین, ا. (1390). عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات جهانگردی, 7(16), 91-115.
افتاده, ج. (1389). رسانه های اجتماعی و کتاب بازگشت عموم و بازنشر کتاب. فصلنامه کتاب مهر, 34-47.
برهانی, ل., نوری, ا., مولوی, ح., & سماواتیان, ح. (1392). بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری. پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری, 115-130.
تیموری, ه., & گودرزوند چگینی, م. (1397). بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیک. کاوشهای مدیریت بازرگانی, 65-97.
رحیم نیا, ف., هرندی, ع. ا., & فاطمی, ز. (1391). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد. پژوهش های مدیریت عمومی, 83-101.
ضیاعی پرور, ح. (1388). تکنولوژی های کاربردی روابط عمومی الکترونیک. تهران: شرکت روابط عمومی و تبلیغات هفت تبلیغ.
عشاقی, ف., & ذاکری, م. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه بیمه سرمد). مدیریت کسب و کار, 79-100.
کلانتری، ص؛ عریضی، ف؛ ربانی، ر؛ & قادری, م. (1386). بررسی آثار و پیامـدهای جامعـه ای شـبکه ای روی هویـت اجتمـاعی جوانـان (مطالعـه مـوردی: جوانان شهر کرمانشاه). مجله پژوهشی دانشگاه اصفهان، 7 (28)، 51.
قهرودی, ن. م., & گلستانی, ک. (1390). پادکست و روابط عمومی الکترونیک. مطالعات رسانه ای, 19-58.
کشوری, م., پورخلیل, ن., & خجسته فر, م. (1397). تقسیم بازار مشتریان کتابخانه های عمومی بر مبنای وفاداری به روش تحلیل خوشه ای کا - میانگین (مطالعه استانهای لرستان، فارس، و خوزستان). فصلنامه دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات), 88-103.
کاستلز، م (1389). عصر اطلاعات: اقتصاد جامعه و فرهنگ( ظهور جامعه شبکهای)، مترجم:علیقلیان، ا و خاکباز، ا. نشر تهران: طرح نو.
محمدپور، ا. (1385). جامعه شبکه ای: ابعاد اجتماعی رسانه جدید. نشریه جهانی رسانه.
مک کوایل، د. (1398).کتاب مخاطب شناسی، مترجم: منتظرقائم، م. نشر دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
Aleksić, D., & Stamenković, I. (2018). The language of media in the digital age. Balkan Social Science Review(12), 101-113.
Arquero, J. L., del Barrio-García, S., & Romero-Frías, E. (2016). What Drives Students' Loyalty-Formation in Social Media Learning Within a Personal Learning Environment Approach? The Moderating Role of Need for Cognition. Journal of Educational Computing Research, 55(4), 495-525.
Brocke, J.v., Becker, J. & de Marco, M. (2016). The Networked Society. Bus Inf Syst Eng 58, 159–160.
Castells, M., & Cardoso, G. (2005). The Network Society: From Knowledge to Policy.
Chan-Olmsted, S., Wang, R., & Hwang, K.-H. (2020). Millennials’ Adoption of Radio Station Apps: The Roles of Functionality, Technology, Media, and Brand Factors. Journalism & Mass Communication Quarterly. doi:https://doi.org/10.1177/1077699020952111
Chen, V. Y., & Pain, P. (2019). News on Facebook: How Facebook and Newspapers Build Mutual Brand Loyalty Through Audience Engagement. Journalism and Mass Communication Quarterly, 98(2), 366-386.
Ericsson, Networked Society Lab. (2016). Networked Society City Index.
Ko, L., Turner-McGrievy, G., & Campbell, M. (2014). Information Processing Versus Social Cognitive Mediators of Weight Loss in a Podcast-Delivered Health Intervention. Health Education & Behavior, 41(2), 197-206.
Koo, C., Chung, N., & Kim, D. (2014). How do social media transform politics? The role of a podcast, ‘Naneun Ggomsuda’ in South Korea. Information Development, 31(5), 421-434.
Kurdi, B., Mann, T., & Ferguson, M. (2021). Persuading the Implicit Mind: Changing Negative Implicit Evaluations With an 8-Minute Podcast. Social Psychological and Personality Science.
Mayer, J. L. (2020). Podcast Advocacy Field Report. Journal of Humanistic Psychology, 60(6), 767-772.
McClung, S., & Johnson, K. (2010). Examining the Motives of Podcast Users. Journal of Radio & Audio Media, 17(1), 82-95.
Masoumifar, A. (2022). Cyberspace Sovereignty: Is Territorializing Cyberspace Opposed to Having a Globally Compatible Internet?. Journal of Cyberspace Studies, 6 (1), 1-20. doi: 10.22059/JCSS.2022.327215.1064
Mohammadi, S., & Dickson, G. (2021). Online Shopping for Sporting Goods: The Role of Flow, E-Satisfaction, and E-Loyalty. Global Business Review. doi:https://doi.org/10.1177/09721509211019516
Molinillo, S., Gómez-Ortiz, B., Pérez-Aranda, J., & Navarro-García, A. (2017). Building Customer Loyalty: The Effect of Experiential State, the Value of Shopping, and Trust and Perceived Value of Service on Online Clothes Shopping. Clothing and Textiles Research Journal, 35(3), 156-171.
Oliver, R. (1999). Whence customer loyalty? Journal of Marketing, 63(4), 33-44.
Paiva, D., & Brito-Henriques, E. (2019). A podcast on urban ruins, or the aural weaving of theory and field. Cultural Geographies, 26(4), 535-540.
Park, K., & Jiang, H. (2020). Signaling, Verification, and Identification: The Way Corporate Social Advocacy Generates Brand Loyalty on Social Media. International Journal of Business Communication.
Raab, C., Berezan, O., Krishen, A., & Tanford, S. (2016). What’s in a Word? Building Program Loyalty through Social Media Communication. Cornell Hospitality Quarterly, 57(2), 138-149.
Sabzali, M.; Sarfi, M.; Zohouri, M.; Sarfi, T.; Darvishi, M. (2022). Fake News and Freedom of Expression: An Iranian Perspective. Journal of Cyberspace Studies, 6 (2), 205-218. doi: 10.22059/JCSS.2023.356295.1087
Spyridou, L. (2019). Analyzing the active audience: Reluctant, reactive, fearful, or lazy? Forms and motives of participation in mainstream journalism
Shamburg, C. (2020). Cases of successful independent educationally oriented podcasters. E-Learning and Digital Media, 17(6), 505-520.
Shaver, D., & Shaver, M. A. (2008). Generating audience loyalty to internet news providers through branding. In Media brands and branding (pp. 79-85). Jönköping, Sweden: Jönköping University.
Shin, W., Pang, A., & Kim, H. J. (2015). Building Relationships Through Integrated Online Media: Global Organizations’ Use of Brand Web Sites, Facebook, and Twitter. Journal of Business and Technical Communication, 29(2), 184-220.
Teckchandani, A., & Obstfeld, D. (2017). Storytelling at Its Best: Using the StartUp Podcast in the Classroom. Management Teaching Review, 2(1), 26-34.
Tumbas, S., & Berente, N., & Seidel, S., & vom Brocke, J. (2015). The ‘digital façade’ of rapidly growing entrepreneurial organizations. Paper presented at the 36th International Conference on Information Systems (ICIS 2015).
Tulley, C. (2011). IText Reconfigured: The Rise of the Podcast. Journal of Business and Technical Communication, 25(3), 256-275.
Wagner, T., Hennig-Thurau, T., & Rudolph, T. (2009). Does Customer Demotion Jeopardize Loyalty? Journal of Marketing, 73(3), 69-85.
Wyld, J. (2020). Collaborative storytelling and canon fluidity in The Adventure Zone podcast. Convergence, 27(2), 343-356.
Yoo,Y., & Boland, RJ., & Lyytinen, K., & Majchrzak, A. (2012). Organizing for innovation in the digitized world. Organ Sci 23(5):1398–1408.
Zoubi, F. H., & Mohammad Al-Harazneh, D. (2019). The Impact of Social Media on Customers’ Loyalty toward Hotels in Jordan. International Journal of Business and Management, 14(5), 123-140. doi:10.5539/ijbm.v14n5p123